Idag hade jag förmånen att genomföra två föreläsningar för ICA Maxi i Östersund.
Vilket team. Vilket engagemang. Vilket bemötande.
Jag är verkligen imponerad – av energin, viljan att utvecklas och den positiva kulturen. 💫
Och jag känner stor tacksamhet för all fin feedback jag fick – det betyder mycket och ger energi framåt.
Det är i sådana miljöer som både människor och resultat växer.
Tack för förtroendet och inspirationen! 🙏